Odaberite

ANAEROBNI I AEROBNI TRENING ZA SAGORIJEVANJE SALA

ANAEROBNI I AEROBNI TRENING ZA SAGORIJEVANJE SALA

ANAEROBNI I AEROBNI TRENING ZA SAGORIJEVANJE SALA

1. ANAEROBNI TRENING

                                                Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt extrifit

 - opterećenje je toliko veliko da naprezanje mišića traje kratko (u sekundama) pa se ne stigne aktivirati mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije ALI

- posredno djelovanje na smanjenje potkožnog masnog tkiva odvija se preko 2 mehanizma:

- nakon anaerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan 

- anaerobnni trening utječe na povećanje mišićne mase, a time i na povećanje bazalnog metabolizma jer veći mišići sagorijevaju više kalorija i kad miruju

- anaerobnim treningom određenog mišića (npr.trbušnjaka) taj se mišić može povećati i ojačati, ali se NE MOŽE skinuti masno tkivo između kože i BAŠ TOG mišića

- NITI JEDNA VJEŽBA ne služi za skidanje potkožnog masnog tkiva s nekog određenog mišića, jer masno tkivo između kože i nekog mišića nije ni na koji način povezano baš s tim mišićem



2. AEROBNI TRENING

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           

 - opterećenje je toliko malo da naprezanje mišića traje dugo (u desecima minuta) tako da se aktivira mehanizam korištenja tjelesnih masti za proizvodnju energije

- vježba je tako odabrana da se koriste najveći mišići tijela (noge i stražnjica) kako bi se moglo potrošiti što više energije kad se ona već dobiva iz masnog tkiva

- najveći utrošak masti odvija se pri takvom intenzitetu naprezanja kod kog je nivo pulsa oko 65% od maksimalnog (maksimalni puls iznosi 220 umanjeno za broj godina)

- bez obzira radi li se o hodanju, trčanju, stepanju, vožnji bicikle, plivanju ili nečem sličnom, masno tkivo izgara s cijelog tijela, jer kod aerobnog treninga, baš kao i kod anaerobnog, NITI JEDNA VJEŽBA ne služi za skidanje potkožnog masnog tkiva s nekog određenog mišića, jer masno tkivo između kože i nekog mišića nije ni na koji način povezano baš s tim mišićem

- nakon aerobnog treninga metabolizam ostane još neko vrijeme povećan, tako da tjelesna mast pojačano izgara još nekoliko sati

- uz aerobni trening u teretani, na bicikli ili steperu (kod kog je nivo pulsa oko 65% od maksimalnog i kod kojeg direktno dolazi do efikasnog izgaranja tjelesne masti), poželjno je odmah nakon ustajanja i neposredno prije spavanja odraditi barem po 30 min aerobnog treninga niskog intenziteta : hodanja velikom brzinom (oko 6 km/h) radi povećanja metabolizma

- kod aerobnog treninga niskog intenziteta utrošak kalorija po satu treninga je manji (nego na bicikli ili steperu), ali je postotak kalorija dobiven od izgaranja tjelesne masti veći

- kod obavljanja bilo kakvog rada troši se i mišić koji radi (samo taj mišić) i potkožno masno tkivo (ali ne samo s onog mišića koji radi): što je rad teži (intenzivniji) više se troši mišić, a što je lakši - potkožno masno tkivo 

- nikakav oblik treninga ne treba izvoditi u odjeći koja pospješuje znojenje, jer gubitak vode (a s njom i elektrolita) iz tijela predstavlja samo privremeno smanjenje tjelesne mase, ali ne na račun smanjenja potkožnog masnog tkiva 

- kad je tijelo u hladnijoj okolini ono troši više energije za održavanje stalne tjelesne temperature, kad ga utoplimo izvana: ono troši manje, što sigurno nije cilj

= ako se izvodi neka vježba aerobnog tipa, dovoljno niskog intenziteta da se može izvoditi satima;

- u prvoj minuti rada: utrošak energije je 99% iz mišićnog glikogena, a 1 % iz potkožnog masnog tkiva

- nakon, otprilike, 20 minuta: utrošak energije je 50% iz mišićnog glikogena, a 50 % iz potkožnog masnog tkiva

- nakon 3 sata utrošak energije je skoro 0% iz mišićnog glikogena, a skoro 100 % iz potkožnog masnog tkiva

 

 

TOP ponuda
TOP ponuda
Najnovije izbornik
OLIMP BCAA MEGA CAPS, 120 KAPSULA
119,- HRK
TOP ponuda
sadrži glutamin - nisu bitne amino bogato zastupljena u mišićno tkivo. Detalj
Gluta Pure
117,99 HRK
TOP ponuda
Tekući Carni 120.000 mg sadrži jaku dozu L-karnitin baze Detalj
Carni Liquid 120000
85,- HRK
TOP ponuda
Najnovije izbornik
This is the product that you have been waiting long for! It is absolutely perfect meal with 25 g of whey protein in every packet and with all nutritional substances for muscle growth! The taste... Detalj
PROTEIN BREAK!
12,30 HRK
TOP ponuda
Najnovije izbornik
silikonska narukvica Detalj
Silikonska Narukvica
7,50 HRK